duminică, 17 iulie 2011

Gradul optim de "nebunie"

Urmarind de curand On being just crazy enough al lui Joshua Walters, m-am gandit sa va impartasesc si voua teoria mea. Acesta suna cam asa: "trebuie sa ai o doza de nebunie pentru a reusi sa faci ceva bun!"
Joshua sustine in speech-ul sau faptul ca oamenii simt nevoia de a face acele lucruri despre care cei din jur le spun ca sunt imposibile. Tentatia imposibilului sau a lucrurilor interzise si-a pastrat si azi puterea motivationala.  De cand ne stim, suntem condusi de dorinta de a arata celor din jur ca putem sa facem lucruri de care nu ne credeau in stare sau simtim dorinta puternica de a incerca (macar odata) ceva ce este interzis.
Din punctul meu de vedere, acest grad optim de "nebunie" despre care vorbesc, reprezinta liantul dintre "ce am" si "ceea ce vreau"; este catalizatorul planurilor mele; reprezinta sprijinul necesar in calea obstacolelor si este sursa "drive-ului" de a merge mai departe. Sooo...get a little bit crazy and smile!

Puteti vizualiza filmuleteul mai sus mentionat la:  http://www.ted.com/talks/lang/eng/joshua_walters_on_being_just_crazy_enough.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu