joi, 26 mai 2011

Cu ce este pavat drumul catre succes?

    
     Succesul...o vocabula pe cat de simpla pe atat de cuprinzatoare. Ce reprezinta? Cum reusim sa il atingem? Ce trebuie sa facem pentru a deveni oameni de succes?  Intrebari pe care este normal sa le adresam, dar la care nu trebuie sa gasim raspunsuri general valabile. Asa cum am mai spus intr-o postare anterioara, suntem unici si nu trebuie sa aplicam cu totii aceleasi retete!
     In ceea ce ma priveste, inca adaug ingrediente retetei proprii astfel incat sa fie cat mai apetisanta si mai pe gustul meu! Din punct de vedere culinar, imi place gustul dulce-amarui si m-am gandit sa inventez propria reteta a succesului pe baza acestei preferinte...am facut experimente si inca le fac...sunt in plin proces de creatie al "tortului". Nu stiu daca papilele mele gustative se vor declara prea curand satisfacute...dar, principiul este de a experimenta, de a imbunatati, de a reinventa ingredientele astfel incat in fiecare zi sa ma simt mai aproape de momentul definitivarii "produsului". Cred cu tarie ca devenirea omului de succes este un proces indelungat si perpetuu!

    Din punctul meu de vedere, efortul, determinarea, ambitia, pasiunea si entuziasmul sunt primele trepte pe care trebuie sa le urcam pentru a ajunge la acel ceva numit succes!
    Incercand sa ofer un raspuns intrebarii din titlu, tot ce pot sa va spun este ca am sa ma intorc in "laborator" sa adaug in reteta tortului cateva migdale, putina frisca, ciocolata, amaretto, etc ...sa vedem ce iese... cand voi fi multumita de prima varianta a tortului am sa va invit sa gustati o felie si, daca va place si voua, sa va dau  reteta!
                                                              
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu